Plagiointi tapaus


Sain eilen tiedon, että Lapsellisia leikkejä kirjaa oli plagiotu tökeröön fanfiktioon Wattpadissa jo viisi vuotta sitten. Iso kiitos hänelle, joka minuun otti yhteyttä ja paljasti tämän!

Alla näyte;

Alla toinen näyte;

Tämä on jo ilmiannettu Wattpadin ylläpitoon nettituttavani toimesta ja vahvistan ilmiannon itse vielä myöhemmin tänään. Illalla olin liian kierroksilla sen tehdäkseni.

  En oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa, tuo Joni=Louis kieltämättä naurattaa ehkä eniten….”En tiiä miksi, mut…”🙈🙄😂 Liian laiska edes tarkistamaan varastamaansa… Eniten kuitenkin vain rehellisesti sanoen vituttaa, että joku tekee tällaista. Joku lukee ja kirjani ja varastaa tekstin omiin nimiinsä. Mitä tyydytystä tällainen tuottaa?

Minulla on ollut vuosien varrella todella paljon hiljaisia lukijoita ja sitten tällainen tökerö väärennys saa huomattavasti enemmän lukijoiden reaktioita, se harmittaa myös. Tämä pistää väkisin miettimään miksi julkaisen tarinoita joihin laitan itsestäni paljon, kun takaisin saa niin vähän ja sitten tulee tällaisia. Ei ole ensimmäinen kerta kun tekstejäni varastetaan ja joka kerta se satuttaa ja loukkaa yhtä paljon. Tämä maksoi minulle yöunet.

Jos kohtaatte vastaavaa niin olkaa kilttejä ja ilmoittakaa minulle! Huomasin, että tähänkin oli jo viisi vuotta sitten joku kommentoinut Mishan ja Jonin nimet, mutta minua tieto ei tavoittanut silloin.

Yritän rauhoittua, mutta siihen voi mennä hetki.

Kiitos, jos luit tämän vuodatuksen ja kiitos jos ymmärrät. ❤️

ÄLÄ VARASTA!

Jätä kommentti